İpek halleri..




Anacım geldi Ayvalık'tan ay nasıl sevgi pıtırcığıyız, nasıl sevişiyoz, özleşmişiz baya.Eve girdiğimde aldığım o yemek kokusu ve her gün dolabımı toplu görmek beni nasıl mest ediyor biliyor musunuz?Kısa süreliğine de olsa eve bir düzen geldi.Ah güzelim..

Öpte barışalım..

Ama  sevgili kediciğimiz bize küstü sevdirtmiyor kendini hemen gırlıyor,ısırıyor.Doktora götürmüş bizimkiler, direk eve yatılı bir misafir geldi mi diye sormuş.Düzeni bozulmuştur birkaç güne geçer dert etmeyin demiş.İyi geçer de görenlerin 'Danayla mı besliyosunuz bu kediyi?' diye sorduğu besili çocuktan eser kalmadı.Yemek yemiyo, kuruyup gidecek gözümün önünde. Kime neyin tribini yapıyon sen evladım?..
...

İşten geldim kimsecikler yok.Annem teyzemde,ablam bohça alışverişinde müstakbel görümcesiyle.Ay bu arada kız kardeşe de bohça hazırlanırmış.Yerim böyle gelenekleri.Ama zor işmiş evlenmek onu anladım.Yani gelecekteki sevgilim kalkıp bana evlenme teklifi etse sırf bu evlilik hazırlıkları yüzünden hayır diyebilirim.Çünkü sıkıcı,düşündürücü,yıpratıcı..Hiçte tatlı heyecan değil yani.Ablamı izlerken ben beziyorum.

Sevgililer günü de geliyor malum.Benim hiç sevgililer gününde sevgilim olmadı.Zaten adam akıllı bir tane düzgün ilişkim oldu.Onu da denk getiremedim bu güne.Benim için tek özel gün doğum günüdür.Diğerleri tırı vırı.Yine de gelen her hediye kabulümdür :)



Bu arada uyarı aldım ve 2 hafta boyunca kimseyi ekleyemicem maalesef.Yorum yapmam da kısıtlı.Yani ne diyim ya kimin tavuğuna kışt dedim anlamadım.Öpüldünüz..


                                              


Yorumlar

  1. Merhaba canım :) Annene kavuşmuş olmanın sevincini anlayabiliyorum musmutlu olun inşallah her zaman :) Malesef 14 şubat gününde benimde bir sevgilim yok :) Ama önümüzde çok güzel 14 şubatlar olacak eminim.

    Sevgiler xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel dileklerin için teşekkürler.Bu yılda bizi teğet geçsin 14 şubat, vakit çok :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. eminim doğru zamanda doğru insan girer hayatınıza ve bir ömür sevgililer gününüzü kutlarsınız.Bende takipteyim sizi. bloğuma beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ayvalık'ın bir de 1001 rüzgarları meşhur . 1 hafta çok sert esiyor . denk geldim bir defa oradan biliyorum . kedi umarım düzelir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayvalık'ın lodosu ve poyrazı meshurdur:) Kedimiz de düzeldi çok şükür..

      Sil
  5. Merhabalar,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok sıcak bir sohbetin varmış :)
    Bloğunu takibe aldım...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba güzel bir bloğunuz var. Ellerinize sağlık. Bundan sonra takipçinizim :) sizi de beklerim. :)
    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldiniz,ben de sizdeyim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırık kalp..

Aşkımı geri istiyorum!..

Evlenmek ya da evlenmemek..