Kayıtlar

Şubat, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Özgürlük yolu..

En son ne zaman bu kadar mutsuz oldum hatırlamıyorum.Ne işimden ne kendimden ne çevremden memnunum.Şuan beni hayata bağlayan tek şey kedim.İnanın eve gelince onun pamuksu yüzeyini okşamak, parmaklarımın  tüylerinin arasında kaybolması bana huzur veren tek şey.

Kendini bir şekilde ispatlamaya çalışan insanların egoları tatmin olsun diye duymak istediklerini söylüyorum.Bazen çok güzel salak ayağına yatıyorum,oynuyorum.Kendime çok kızıyorum.Sahteyim.Kendimden sıkılıyorum,kendi kendimi bloke ediyorum..Şükreden bir insanım,bol bol meditasyon yapıyorum,dua ediyorum,kişisel gelişim kitapları okuyorum ama nafile..

                                                                                                       ***

Her gece uyumadan önce hayal kuruyorum.Bazen o kadar kaptırıyorum ki kendimi uyuyamıyorum.Kendimle baş başa kaldığım o an...

Alexander Ebert- Truth dinlereyerek yürüyorum şuan bir ormanda.Kimseler yok kuşlar eşlik ediyor bana yolculuğumda.Diz çöktüm nasıl hüngür hüngür ağlıyorum…

Bana mı yasak aşkın?

Resim
Harcadım, hırpaladım çok,çok zarar verdim beni affet..




Aşk-ı Memnu'nun final sahnesini izlemeseydim vallahi yazmıcaktım bu saatte.Ağlattı yine..

Dizi yayınlanırken platonik aşk yaşadığım ve aşırı takıntı haline getirdiğim biri vardı.İmkansızdı aynı zamanda.O yüzden ben diziyi izlerken empati kurup 2 kat acı çekiyordum.O zamanlar 18'dim gelip geçici olduğunu biliyordum..Şuan hatırlayıp gülüyorum ama iyi ki yaşamışım o duyguları.Platonik aşkı..Yasak aşkı..

Nasıl bir insansam artık ben yine özledim ulaşamamayı, elini tutamamayı,öpememeyi,biraz kıvranmayı.Bana heyecan veren bu çünkü.

Sana, bana çok zor..

Bu aralar biraz kafam karışık,canım sıkkın.Sevilmeyi,şımartılmayı özledim.Hep mantığımla düşündüğüm için nice yiğit beylere yol verdim.Çünkü kendi düzenimi kurmadan, ben mutlu olmadan hayatıma kimseyi almak istemedim.Bu yüzden de 'İpek bu yıl düğünüm var bak kesin geliyosun' denilen taraf oldum.

Mazoşit ruhumla halimden pek memnunum.Kalbimi kurban verme keyfi..

'İsteme k…

İpek halleri..

Resim
Anacım geldi Ayvalık'tan ay nasıl sevgi pıtırcığıyız, nasıl sevişiyoz, özleşmişiz baya.Eve girdiğimde aldığım o yemek kokusu ve her gün dolabımı toplu görmek beni nasıl mest ediyor biliyor musunuz?Kısa süreliğine de olsa eve bir düzen geldi.Ah güzelim..

Öpte barışalım..
Ama  sevgili kediciğimiz bize küstü sevdirtmiyor kendini hemen gırlıyor,ısırıyor.Doktora götürmüş bizimkiler, direk eve yatılı bir misafir geldi mi diye sormuş.Düzeni bozulmuştur birkaç güne geçer dert etmeyin demiş.İyi geçer de görenlerin 'Danayla mı besliyosunuz bu kediyi?' diye sorduğu besili çocuktan eser kalmadı.Yemek yemiyo, kuruyup gidecek gözümün önünde. Kime neyin tribini yapıyon sen evladım?..
...
İşten geldim kimsecikler yok.Annem teyzemde,ablam bohça alışverişinde müstakbel görümcesiyle.Ay bu arada kız kardeşe de bohça hazırlanırmış.Yerim böyle gelenekleri.Ama zor işmiş evlenmek onu anladım.Yani gelecekteki sevgilim kalkıp bana evlenme teklifi etse sırf bu evlilik hazırlıkları yüzünden hayır diye…

Hasta kafası..

Resim
Dipteyim,sondayım,çok felaket hastayım..


Annemin 'Aman kızım salgın var bak dikkat et hasta olma!' cümlesindeki salgın hazretleriyle tanışmış bulunmaktayım.Kendisi beni pek bir süründürmekte çok acımasız vallahi.Ne kolum kalkıyor,ne sesim çıkıyor ey medet!

İlk başlarda hafiften yokladı beni ama üst üste işten eve geç gidince hiç dinlenemedim dün de yağmur beni yalayıp yutunca yataklara düştüm.Ay yine mi mağdurum!..

Bütün gece boş boş yattım arada içim geçmiş uyumuşum.Vakit bol olunca yine kafamdan felaket senaryoları kurdum.Anlayacağınız yedim bitirdim iyice kendimi.

İşte de istediğim gibi gitmiyor hiçbir şey.Adamların bilgisayarını kırdım diye maaşımı kesceklerini öğrendiğim günden beri mutlu değilim.3 kuruş bi şey kazancam onu da kesicekler.Valla kıl oluyorum he.Art arda 10 kez hapşurmaktan, kalbimin pıt pıt attığı şu günlerde bir de bunları düşünüyorum.Banane ya!Şşt  s a k i n  o l !

Ey ahali varsa bi hasta çorbanızı içerim.Bu arada en sevdiğim çorba mercimek.Hiç acımam hüp…