Hoşgeldim!


Karşı binayı yıkıyorlar şuan.Düşünecek kafa kalmış mıdır bilmiyorum bende.Aklımdan şarkı bile geçiremiyorum.

Ayvalıktaydım,İstanbul'a döndüm. Döneli 2 hafta oldu geldiğimden beri iş arıyorum.Ayvalık'tayken bir telefon bağlantım oldu.Ben de gelince direk orayla görüştüm. Zaten başvurduğum işlerden hiç dönen olmadı bir nevi mecbur kaldım.Ocak'ta başlıycam o yüzden bir hafta daha evdeyim.Ama bu binanın sesine nasıl dayanıcam bilmiyorum.Kedim var  bir tane o olmasa zor geçerdi evde günler.Dışarıya fazla çıkmıyorum çünkü soğuk ,yürüyüş yapmaya bile üşeniyorum.Şimdiden 1 kilo aldım..

Yazacak çok şeyim var ama şuan burnum akmaya başladı.Galiba kombiyi biraz  açmam lazım.

Kaçtım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırık kalp..

Aşkımı geri istiyorum!..

Evlenmek ya da evlenmemek..